Samen bouwen aan ‘Kebene’ want elk kind verdient een toekomst!
We gaan het succes van de grote Kebene Actie van vorig jaar proberen te evenaren of te verbeteren. Fondsenwerving is nodig om Kebene gezond te houden, we kenden reeds twee moeilijke jaren op gebied van fondsenwerving, de impact van de corona tijden.
Dit jaar zullen we de inkomsten besteden aan de structuur en de algemene noden van het moment en voor de extra vorming bij onze Edu Care, die is nodig om onze jonge tienermama’s voldoende skills en basisopleidingen te kunnengeven.
HELP ons verkopen of schrijf je in als verdeelpunt in uw regio. Hoe meer medewerkers, hoe succesvoller deze actie kan worden! Hoe het werkt, heel eenvoudig…





Comments are closed